יום שני, 28 ביולי 2008

פרק ראשון

את החוויה שלי מהצפייה בפרק הראשון אפשר למצות ב-
איזה כיף, אנחנו בטלווזיה!

מעבר לכל התוכן, מעבר לכל ה"איך יצאתי?", זה פשוט תענוג נרקיסיסטי טהור לראות את עצמך על מסך הטלוויזיה, ועוד לקבל על זה מלא תשומת לב. למחרת אתה מוצא את עצמך בתענוג נרקיסיסטי נוסף: פתאום פונים אליך ברחוב, מזהים אותך, שואלים אותך שאלות. פייסבוק. ג'פאניקה. פתח תקווה. בן לילה הפכת לדובר של תוכנית ש־15% מהמדינה צפו בה אתמול.


היפה והחנון: לא בוצע בתנאי מעבדה; ניסוי בביתכם עלול להניב תוצאות אחרות.
עיקר השאלות היו על האינטלגנציה של היפות ועל המוטוריקה של איציק. האם מישהו מכניס לבנות מילים לפה? האם מישהו מושך לאיציק בחוטים? הרשו לי להבטיח לכם שלא. אני חנון מחשבים ולא למדתי 3 שנים בניסן נתיב, אז יכולות המשחק שלי שואפות לאפס, ואני חושב שגם שאר המשתתפים באים מאותו המקום. המניפולציה היחידה שאתם עוברים היא עריכה מגמתית, אבל מי שדמיין לעצמו את הוילה בתור מעבדה נקייה בה מתבצע ניסוי חברתי, אולי עדיף שמלכתחילה לא יצפה בתוכניות ריאליטי.

בלי קשר, כיף לי נורא לדבר עם כולכם, לשמוע אם אתם נהנים לצחוק עלינו, מתבאסים מהעריכה או שסתם זיפזפתם, ותזכרו - גם אם אתם פוגשים אותי בחוץ, לוגם בירה, אני בסך הכל בהפסקה מלתכנת איזה מודול ... ואת הפפיון שכחתי בבית.

נ.ב. ואם את מעריצה חמודה, אני לא מתעלם, אני פשוט מתבייש להתחיל איתך :)

נ.נ.ב. דווקא שי ודרור לא דיברו איתי.

4 תגובות:

  1. omg! אתה ההוא מהאתר נענע!

    השבמחק
  2. ועכשיו ברצינות. נא לציין בבלוג שניתן לראות את כל התכנית באינטרנט *בלי פרסומות* ובאופן חוקי, לחלקנו אין אנטנה, YES או HOT (לתשומת הלב של החברים שרוצים את האגרה שלי).

    השבמחק
  3. אולי יכולות המשחק שלך שואפות לאפס, אבל יש לך מבטים מאוד מוקצנים ומלאי משמעות.

    תגיד, השניים האלו שענו על שאלות טריוויה בנושא פופ ישראלי, הם התכננו לפני, נכון?

    השבמחק
  4. תודה, את לא הראשונה שאומרת את זה. אני חושב שהמבטים המוקצנים בעיקר ישלטו בפרק הראשון, לפני שהמשחק התחיל להיות "אמיתי".

    כן, גם הבנים וגם הבנות מקבלים חומרי לימוד לפני המשימות (הקלסרים האפורים), בהם יש גם חומר שרלוונטי למשימות וגם לחדר הטריוויה. אצל הבנים, הרלווטניות של החומר למשימות היא בדרך כלל סמלית בלבד, אבל אם אתה זוכר את תוכן הקלסר באופן מושלם, אתה אמור להיות מסוגל לענות על כל שאלת טריוויה שתיזרק לעברך.

    גם נמרוד וגם עֹז כמובן התכוננו כמו מטורפים :)

    השבמחק