יום ראשון, 29 ביוני 2008

מלחמת המים

בנות פארש!
ברוסיה היו הרבה מים, וגם באירופה יש לא מעט. בגלל זה, כשהייתי שם, כיוונתי את המקלחת לזרם המירבי וכך השארתי אותה כל עוד הייתי תחתיה, גם כשאני סתם עומד ומהרהר על גודל הגלקסיה. בעצם, גם בישראל אני לא מי-יודע-מה מודע סביבתית, כי גם פה אני עושה אותו דבר, ואולי בגלל זה, אזרום ואזמין את כולכם למלחמת המים הגדולה בכיכר רבין, ביום שישי הקרוב!

זה יהיה אירוע ענקי, שמח ומטורף, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להביא כל דבר שמשפריץ, מתיז או ממתיר מים (אתם תעמדו מול מתחרים ראויים!). וכן, בנות, מותר לבוא בחולצות לבנות, לא חייבות עם סמל בית-ספר.
אז תרשמו:
יום שישי (ה-4 ליולי 2008), 15:15!


נ.ב. זאת השנה הראשונה שאני ממש עוזר באירגון האירוע. אני אחראי על עיצוב ובניית האתר, מה שהיה ממש יצירתי וכיף, הרבה תודות לחומרים שאילית המאיירת סיפקה לי (לא, לא מהסוג הזה).

ועוד, מתי תהיה מלחמת מים בחיפה וירושלים?

2 תגובות:

  1. אבל למה?למה?!?!?!?!?!?! למה בשישי???????????????????????????????????????????????????????????????? אין לי איך לחזור הביתה :(

    השבמחק
  2. תתבייש לך -_-

    השבמחק