יום שבת, 16 באוגוסט 2008

היפה והחנון - הפרק הרביעי

אזהרה: אם עוד לא ראיתם את הפרק הרביעי של "היפה והחנון", מומלץ לראות (באינטרנט, בחינם) לפני שאתם ממשיכים לקרוא.



הוא נכנס לחדר, גבוה, לבוש בבגדים צבעוניים ויפים, ולראשו רעמת אפרו מרשימה. הבנות מתלחששות ביניהן, "הוא בכלל לא צריך מייקאובר". טל רוזן נראה רענן, עם חיוך מאוזן לאוזן שלא יורד מפניו לרגע, ומנגד יושבים אנו, תשושים עם עיניים טרוטות. אפשר להבין את הדיסוננס שלנו: הוא וודאי מסתיר משהו.

עוד משדה התעופה הכרנו את החיוך הזה, הנונשלנטי והממזרי, חיוך שבא כמעט כהתרסה לקור ממנו סבלנו בסצנה ההיא. לא נותר לנו אלא להניח שהוא שחקן שמקבל תשלום הוגן על היותו תפאורה בסצנה. הכניסה של טל למשחק כאחד החנונים לא ביטלה את התיאוריה הזאת אלא רק המירה אותה בתיאוריה קונספירטיבית לא פחות — טל מושתל.

ואכן, לאחרונה השתנה ה-FAQ של המעריצים, מהשאלה "האם איציק אמיתי?" לשאלה "האם טל מושתל?". השאלה הזאת תמיד מעלה חיוך על פניי כי לפני מספר חודשים שאלנו את עצמנו אותה השאלה בדיוק (בעוד שלגבי האותנטיות של איציק מעולם לא היו לנו ספקות :-). טל רוזן מתנהל ברוגע ובביטחון עצמי שגורמים לרבים מאיתנו להרים גבה. הוא מאוד קשוב, מאוד אמפטי ומרבה לגעת באנשים. לחיצת היד של טל היא לא מאצ׳ואיסטית ולא בהולה; הוא נשאר איתך במגע למשך שניות ארוכות, ומוסיף לזה ליטוף וחיבוק חם. זה לא מפליא שהכינויים בהם השתמשנו בינינו לבין עצמנו כדי להבדיל בין ה'טל'ים השונים הפכו להיות 'טל הבן', 'טל הבת' ו'טל ההומו'*.

[כפי שטל ייספר לי אחר-כך, בדירתו התל אביבית, הוא הרגיש בווילה בעיקר בר-מזל, וקשה לחשוב על משהו שהיה מוציא אותו מאיזון.]

ניר במשימת המסאז׳: מפנק את לירן.
לצערי משימת הבנים בפרק הזה היא קרב אבוד מראש. אחרי שאיתי עזב, נעלם האחרון שעוד יכל לערער את התואר של ניר בתור החנון החתיך. ניר הוא פייבוריט אצל הבנות, מעניק מסאז׳ים על ימין ועל שמאל בלי צורך בשום משימה, ואילו טל החדש למד שיאצ׳ו באופן מקצועי (מקווה שעוד יראו אותו מפרק לאיציק את הגב...). לאור המצב הזה, שאר החנונים רק מקווים לא להכאיב לבנות יותר מדי.

מה עושות הבנות? מתגייסות לטובת ניר! אומנם טל החדש כריזמטי, אבל הוא הילד החדש בשכונה. לירן הופכת ללקוחה קבועה במכון המסאז׳ של ניר, ואפילו לא מציעה לי להתאמן, כנראה מתוך הנחה שאין לי סיכוי אל מול איתני הטבע. אם ניר ייקח את המשימה (והוא עוד ייקח), הוא בטח לא יגיש אותה לניפוי. ניר לא נשאר חייב. עקב חיבתו ללירן, שהוא מפגין לעיני כל, ניר מאוד משתדל לשמר את לירן במשחק, החל בלהוכיח אותי על כך שאני לא משקיע מספיק, וכלה בלקחת על עצמו את הכנת הסיכומים ללירן (מה שדי מוציא אותי מהדינאמיקה הזוגית, ומהכלים).

שלא תבינו לא נכון, ניר לא "גנב לי את בת הזוג". המצב הזה לא חדש. כבר במשימת מיני-ישראל, שבה למדנו שיעור מזורז בהיסטוריה של ארץ ישראל, לירן נעזרה הרבה בשיעורים של איציק (אשר חילק את תשומת ליבו בין שתי עלמות חן) ואני הרגשתי צלע שלישית. במידה מסויימת, אני מאשים בכך את עצמי: על זה שנתתי לדברים לצאת מכלל שליטה, על זה שלירן איבדה בי את האמון, או שאולי לא רכשתי את אמונה מלכתחילה.

את ההמשך אתם כבר יודעים. עוד אכתוב על זה פוסט מסודר יותר. עד אז, קבלו עוד כמה פרטי טריוויה:

גאל במשימת המסאז׳: בחורה עם ערכים, כל הכבוד.
• גאל הייתה היחידה בין הבנות שביקשה להיות עם חצאית במשימת המסאז׳. כנראה בגלל זה היא מקבלת זמן מסך מינימאלי במשימה.

• המוזיקה שהבנות מצאו בנגני ה־MP3 הייתה השירים עליהם התאמנו במשימת השירה. בחוף של טראפטוני, בלוּפ.

• בין פתקי גיבורי התרבות של הבנים, השחלתי גם את יובל פרי. כבוד למגזר (שנפל על רצפת העריכה).

• הבחירה של שחר הייתה קשה, כי מבחינתו (וגם מבחינתי) דניאל הייתה חברה טובה, וחשוב לא פחות, נקודת שפיות בין הבנות, היחידה שאתה מרגיש שממש מבינה אותך. היה לה תפקיד מהותי בשמירת המוראל והשפיות של שחר בווילה. לעומת זאת, גאל לא החזיקה סנטימנטים מיוחדים לדניאל אבל אהבה את לירן. הבחירה ביננו לבין דניאל ויואב נעשתה בהגרלה: משכנו פתקים. אחרי שהפור נפל לרעתנו, דניאל מיד הבטיחה לנו את היתרון.

• לזכותנו, בחדר הטריוויה עניתי תשובה אחת נכונה מתוך השתיים, אבל היא לא הוכנסה בעריכה כי זה ממילא לא שינה את תוצאות המשחק.

• אגב סצנת הפרידה מהווילה, כל מי שביקר אי־פעם במלון האורכידאה (וכל מי שיבקר בעקבות התוכנית), יגלה שלא מתניידים בתוכה עם סובארו B4, כי עם טוק־טוקים תאילנדיים.

• בפרק הבא, המייקאובר! אני לא הייתי שם אז גם אני מת לראות. מה שאפשר בינתיים לספר הוא שהבנים ביקרו לא־מזמן במספרת "9 אחוז" של אבנר מלכה האגדי (דיזינגוף סנטר, קומה שנייה בקסטרו) וחידשו את הפריזורה.

ולסיום, רק כי נשארתם איתי עד הסוף:

גאל ורעות: מתרגשות? גם אנחנו.

* היה גם ניסיון חלוש מצד בנות התוכן של ההפקה למתג את טל החדש בתור 'טל אפרו' ואפילו 'טאפרו', שנתקל בהתנגדות מאסיבית של המתמודדים.

10 תגובות:

  1. גמאני שמתי לב לנשיקה הלוהטת הזאת.
    מאוד מפתיע משתי פרחות שמרניות...

    השבמחק
  2. ככה? משאיר לנו נשיקה לסבית? זה מה שאמוּר לפצות אותנו על העזיבה שלך? You truly believe we're that cheap?

    השבמחק
  3. טל החדש ניראה כמנצח בהתערבות של "מעניין מי ירצח את כולם בגרזן בלילה חשוך אחד ואז ישנה את מינו ויעלם."

    השבמחק
  4. > לזכותנו, בחדר הטריוויה עניתי תשובה אחת נכונה מתוך השתיים, אבל היא לא הוכנסה בעריכה כי זה ממילא לא שינה את תוצאות המשחק.

    איליה, מה יהיה? ודאי שזה היה.. או שמא הצופים באינטרנט זוכים לראות דברים שלא הופיעו בשידור הרגיל?

    השבמחק
  5. אחרי שראיתי את הפרק החמישי, אכן אותו טל עושה רושם חשוד של שתול.

    למזלך, ניצלת ממשימת המייקאובר - אין אחד שהמייקאובר לא לקח ממנו את היחודיות שלו (והגדילו לעשות לנמרוד, שנלקחה ממנו הייחודיות והוא הפך לסתם ערס מן השורה).

    פוסט מעניין, בסופו של דבר..

    השבמחק
  6. טל החדש בהחלט שתול. ומזל גדול לך שיצאת בדיוק לפני המייקאובר, כל מה שהיו עושים לך היה הורס את היופי שלך!

    השבמחק
  7. מה ציפתם שהמייק אובר יהיה משהו רגיל???, זו תכנית ריאלטי למען ה'!

    מישהו היה צריך להגיד לאיליה ולאיציק להפסיק ללכת עם שלייקס ועניבת פפיון.
    אחרי התכנית אני בטוח שהלבוש יתאזן ומי שנראה כמו ערס יפסיק להראות כמו ערס ויהפוך להתלבש כמו בן אדם מהשורה.

    השבמחק
  8. הרי זה היה ברור שהוא שתול, ומעבר לזאת, הם עוקבים אחרי תסריט קבוע כאשר הם בחרו אתכם כדי להתאים לתסריט, יש מישהוא שאמור לזכות מראש...

    השבמחק
  9. גאל מהממת ואיליה דרך אגב למה אתה חושב שאנשים ברמה ייכנסו לאתר של חובבני?! אני בטעות נכנסתי אבל תרגיע כי גאל מושלמת

    השבמחק
  10. מה שמעניין שהבת זוג של פנטה ריי (טל המואר/מושתל/מאושר ורגוע מדי), היא קייסי ריי.
    2 הזיות ישירות מלב הביצה. היא יוצאת עם אסטרל פרוג'קשיין, והוא יוצא עם כולן.

    חבל שקייסי לא נכנסה לתוכנית, היא מאממת לגמרי.
    כלומר, חבל שההפקה לא נתנה לאף אחד לפרוש ושיקרה למתמודדים וגם לצופים בבית לגבי הסכומים שהוצעו. וגם לא שילמה לקייסי.

    ככה זה שאתה רוקח מציאות להמונים. מותר ומולץ לשקר.

    השבמחק